Pentru brand-ul ADIDAS, Impossible is Nothing este un mod de a vedea lumea prin posibilități, când alții văd doar imposibilul. Este o atitudine împărtășită de comunitatea și partenerii săi. Aducând în lumină puterea acestei atitudini, ADIDAS lansează cea mai ambițioasă serie de conținut de până acum.
Seria de filme este capitolul incipient al atitudinii de brand ADIDAS – Impossible Is Nothing – care este în esență despre a vedea cu optimism posibilități pentru a contura un viitor mai bun, împreună, pentru toți oamenii și planeta noastră
Poveștile sunt spuse prin intermediul a 20 de filme, cu narațiuni puternice aduse la viață prin filmări rare, de acasă, ale unor exemple autentice de performanță și din cultura sportului, din întreaga lume, inclusiv Beyoncé, Paul Pogba, Tiffany Abreu, Mo Salah, Siya Kolisi, Ninja și Nneka Ogwumike.
Această serie servește drept introducere pentru o atitudine de brand pe termen lung, care va continua să se bazeze pe contribuțiile adidas pentru a extinde limitele posibilităților umane, pentru a include și uni oamenii prin sport și pentru a crea o lume mai sustenabilă
Prezentând momente intime nevăzute anterior, seria urmărește personalități care au marcat cultura și lumea sportului, arătând modul în care optimismul și determinarea le-au modelat viața. Explorând viitorul pe care și l-au imaginat ei înșiși, văzând posibilități și transformându-le în realitate, seria îi celebrează pe pionierii care au făcut istorie pe o scenă globală. Mai important, își propune să îi inspire pe ceilalți să vadă și să-și urmărească propriile posibilități împuternicite de această colecție de povești foarte umane, ca o demonstrație puternică a ceea ce poate realiza optimismul.
Beyoncé a văzut posibilitățile și le-a fructificat și ne invite pe fiecare dintre noi să ne găsim ,,vocea’’. Să folosim platforma ei ca scenă pentru a ne sărbători diferențele împreună.
Vedeți mai multe posibilități urmărind @adidas și pe adidas.com în 2021 și nu numai.